Jak napsat dobrý produktový list9. 2. 2021Produktový list je ustálený marketingový formát, který se často používá např. v IT průmyslu. Jak ho vytvořit, aby plnil svůj účel?
Přednáším na startupovém festivalu FESTUP24. 11. 20202. prosincový den strávím na startupovém festivalu FESTUP. V rámci jednoho z přednáškových bloků promluvím o zásadách digitálního copywritingu.
Jak komunikovat s hatery na sociálních sítích22. 10. 2020Všem se prostě nezavděčíte. Je navíc v povaze některých lidí, že raději kritizují než chválí. Když se budete držet výčtu níže, může se vám ulevit.
Slovník pojmů e-mail marketingu3. 5. 2020Přehledný a postupně aktualizovaný seznam termínů e-mail marketingu.
3 chyby, které poškodí každý blog26. 4. 2020Psaní firemního blogu není žádná věda. Mnoho blogů ale zeje prázdnotou anebo nevede k ničemu smyslupnému. Na co dát pozor, aby se to změnilo?
Obsahová strategie – krok 1: Definice značky16. 1. 2020Co si vybavíte, když se řekne IKEA nebo AirBank? Spousta značek v nás vyvolává okamžitý dojem. Jak postupovat, aby zřetelně promlouvala i ta vaše?
Jak psát firemní vánoční přání a novoročenky?29. 11. 2019Vytvořit kvalitní vánoční přání není legrace. Inspirace se hodí. Jak přistoupit k textaci gratulace a co bude mít úspěch?
Svou prací nemusíme zaplavovat internet. Minimalismus se v marketingu vyplácí.24. 10. 2019S jednoduchými prostředky se dá dosáhnout maximálních účinků. Pokud odstraníme vše nepodstatné, umožníme příjemci intenzivněji vnímat naše sdělení.
Co mi pomáhá se na volné noze nezbláznit10. 10. 2019Čím víc se pohybuju mezi freelancery, tím větší pocit mám, že jim něco schází, něco je trápí a obvykle jim i trochu hrabe.
Firemní blog? Přináším 5 tipů do začátků!9. 10. 2019Firemní blog je skvělým akvizičním kanálem a jedním ze základních kamenů obsahového marketingu. Jak při jeho psaní postupovat a na co dát pozor?