Nějaké texty má každý. Úspěšné texty se ovšem opírají o důmyslné plánování. Nahodilost má totiž nárazové tendence. Obsahová strategie vás provede smysluplnou tvorbou. A bude mít řád i říz!
Obsah je široký pojem. Ne každý jeho druh zabírá na kýžené publikum. Všichni něco nabízí, produkt jako takový však zákazníkovi nestačí. Chce si kupovat pocit. Touží znát všechny detaily. Hledá zkrátka něco víc. Správným obsahem mu to dokážeme dát.
Obsahy webu, příspěvky na sociálních sítích i na blogu, popisky, newslettery, mikro texty i další prvky vašeho komunikačního mixu do sebe s trochou péče skvěle zapadnou.
1 Analýzu a audit vašeho stávajícího obsahu s obsahovým rozborem konkurence.
2 Identifikaci cílů s formulací návrhu konkrétního strategického materiálu.
3 Validaci zvolených prostředků s vámi a členy vašeho cílového publika.
4 Finalizaci obsahové strategie s konkrétními textovými postupy.
Výstup dostanete v dlouhé, leč přehledné prezentaci.
Myslíte to vážně a chcete svůj marketing posunout dál?