Profil na sociálních sítích je základním PR kamenem každé moderní firmy. Lidé se zde nejenom baví a sdělují své názory, ale také se vzdělávají, informují a nakupují. Je proto logické, že dobře koncipovaná firemní komunikace přívádí nové zákazníky i podporuje loajálnost ke značce.
Dávejte odpovědi na otázky, nechávejte nahlédnout pod pokličku procesů, veďte dialog a představte tak svou firmu jako reálný organismus plný opravdových lidí. Donuťte publikum k pravidelným návratům. Jenom tak začnou reagovat směrem k vašim obchodním cílům.
Komunikace na sociálních sítích může přinášet zisk. Nespokojte se s ničím jiným. Lajky jsou dobré, ale návratnost investic zůstává klíčová.
1 Zhodnocení stávající komunikace,
2 úvodní nastavení a editaci profilů,
3 přípravu komunikační strategie,
4 pravidelnou správu, komunikaci s fanoušky,
5 měsíční vyhodnocování a návrhy na komunikační inovace.
Chybí vašim „sockám“ kvalitní obsah?